lördag 27 juni 2009

Lördag


Lördag kväll och det är fortfarande fruktansvärt varmt ute.
Idag orkar jag inte gå ut för jag är kanske lite sån just nu!
Men igår var jag och Britta ute på äventyr. Kvällen började med att vi åkte till någon Per vid Lidel och kolla på fotboll med Gustav, Jocke, Simon, Sebbe och Emma. Sverige-England. Inte för att jag tycker om fotboll men det var en bra match. Jag och Britta lekte lite Chandler och Joey med ett fotbolls spel. Britta vann för själv gjorde jag bara självmål. Efter matchen gick vi ut och satte oss en lite stund för att fylla på hjärnan med alkohol. Sebbe skjutsade oss senare in till stan där vi gick ner till badhusparken där alla stog och fotade. När det vart tråkigt drog vi till PAUS i någon timme, när det vart segt gick vi till Sibylla där vi träffa Agnes och åt massa hamburgare. Klockan 1 tog jag, Britta, Gustav och Agnes bussen till Dvärsett där Britta visa mig sin hemby. Mycket mysigt. vi gick ner till älven där vi drack lite mer och Agnes badade. Fram emot 3 gick vi upp till huset och kolla på Titanic <3>. En underbar dag tills att jag skulle gå från stora vägen in till Tandsbyn då mina skavsår börja blöda och jag gick barfota på den varma asfalten, nu sitter jag här med bränblåsor på hälarana i en balja iskallt vatten ute på verandan och dricker upp gårdagens rester. Rebecka like!

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar