onsdag 8 juli 2009

Onsdag

Fredag så var jag ute på dåligheter. Det var en bra kväll.
hamna på någon kul fest.

I lördags åkte jag och pappa till stugan på Moan.
Där var Inger och Anders för att grilla i det fina vädret,
jag gjorde en super god sallad med
rödlök, tomater, sallad, avokado, gurka, vindruvor och fetaost.
kanske något mer, minns inte!
På kvällen spela vi kubb och åt chips.

Söndagen åkte jag och pappa till stugan i Kälarne
där jag flöt om kring på en madrass i vattnet och kolla på aborrar.
dom var så söta. På kvällen ville lillebror ut och ro drag
mitt ute på sjön säger mamma att motorn inte funkar och att jag måste ro
för att hon också ville fiska. Så jag fick ro ca 2km i motvind. Mysigt!
När vi kom tillbaka hade pappa tänt brasan och kokat té :)

Åkte till Moan igen på söndagen. Sen har jag bara vart på loppis, loppis loppis
måndag,tisdag och onsdag. Och nu sitter jag hemma och tråkar.
storebror kommer i morgon och fixar min dator. då blir det mer bilder!

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar