söndag 11 oktober 2009

Söndag


Now you're all grown up inside of me.


Sitter ännu en söndag utan ett jobb att gå till imorgon. Kollar på
massa Lost som jag fått låna av Johan. (: Jag ska ringa till komvux
imorgon och fråga om lite kurser.
Funderar på att gå Foto c och
engelska b så jag har något att göra om dagarna. Ska även ringa till
minst 3 jobb den här veckan och gärna fler..
Har fått tillbaka
mina bilder av Johan i helgen
så jag passa på att rensa lite idag,
och jag hitta gammal
musik och lite bilder.
Öm, aa! jag var även på en kul fest i fredags, träffa Vicki och
Dimitri bland annat.


Jag har också ägnat den här helgen åt att räknat alla klänningar,
tjolar,
byxor och tröjor som jag äger. Jag kom upp till
276 plagg och då räkna jag inte med dom 5 kassar som
jag ska ge till kupan eller dom 2 som jag
ska sälja till
Camilla eller det som finns i tvätt stugan.
Jag är så cool!


/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar