tisdag 26 januari 2010

Tisdag


Hello, I miss you quite terribly :)
Utgång i fredags, hade sjukt kul. Var först på en förfest nedanför duffys,
gick sen på o'learys. Fullt med folk, följde mycket efter Tim.. ibland. Lite med Sandra och endel dansande med dom andra. mcdonalds.. Efter alla samlats gick jag och Gustav till Ylva och sov. Vakna 3 timmar senare av min sjuka mensvärk. vred och vände mig i någon timme tills jag ringde mamma så hon kom runt 9 med piller, dom funka inte så stanna i stugun och köpte ipren och åt en 3 sånna under dagen.

åkte till umeå för att flyttstäda systers lägenhet på lördagen.
På kvällen gick vi ut och åt på en grekisk resturang.
Åkte hem i söndags. Den här veckan ska jag försöka få jobb på totalsanering,

ska åka in på stan med syster och se om jag ska börja ta körkort, sen har jag samlat
ihop till ett par byxor.

/b



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar