måndag 5 juli 2010

Måndag


14 myggbett

Yes, har vart en fruktansvärt bra helg! och allt beror nog på sommarvärmen som äntligen kommit! och med den kom myggen.. Har vart ute hela nätterna i shorts och har nu 14 myggbett från knäna och ner. I love it! Har även problem med axeln idag som inte vill följa med riktigt, vet dock inte varför, ska sova på saken. Har under kvällen kollat mig fram till sista säsongen av 4400 och uppdaterat foton på facebook.. Nu tänkte jag marinera kycklingen eftersom mamma och pappa kommer över på middag imorgon..BTW så sålde jag telefonen i helgen. Så nu blev jag av med den och sitter fortfarande med min gamla s500i <3 Heder och samvete!

/b

2 kommentarer:

  1. Tss tack du.

    Fan va snyggt det har blivit här på bloggen! men jag har nog missat 20 uppdateringar så jag har lite att ta igen. BUDDAAAH

    SvaraRadera
  2. herregud va orättvist säger jag! jag vill också ha massor att läsa :) Tack, jag gillar den lite jag med just nu!

    /b

    SvaraRadera