tisdag 5 april 2011

7 dagar kvar..

.. Sen är jag faktiskt ledig! och för ovanlighetens skull är jag fortfarande vaken, så tänkte passa på att visa min klädkammare som jag gjorde klart i söndags. Vilket verkligen var på tiden. Jag är ganska nöjd, lite små grejer som ska fixas.
Nej nu börjar tröttheten börja smyga sig på, så jag ska gå och läsa en liten stund.




"När man är bästisar delar man på allt tillsammans
Men när allt sen är slut, hur ser det då ut?
Vem vet då, hur det blir ni två?"

/R

3 kommentarer:

  1. hehe, det är kul när man ser vissa plagg man känner igen och så ploppar det upp ett gammalt minne :)

    SvaraRadera
  2. Jasså, vad är det för plagg? och vilket minne? :)

    SvaraRadera
  3. hehe, tänkte mest på klänningen som hänger närmast, över en galge. Jag minns när du berättade om den på skolan. Du berättar så mycket, med så mycket känsla. Det är fint.

    SvaraRadera