onsdag 6 juli 2011

So long, suckers..

Inatt är sista natten i min säng. Jag är färdigpackad och har fixat någon som tar hand om mina blommor!
Det är så svårt att själv inse att man faktiskt ska iväg, ska bli snuskigt skönt.
Imorgon börjar resan mot Tandsbyn, vidare mot Stockholm där min syster hämtas upp. Sen är det bara Hej hej Montenegro, hej stränder, hej solen, hej Albanien.:)
Tänkte iallafall bara berätta att jag lämnar telefon och klockor hemma, tar bara med mig själv och bikinin.
Och när jag kommer hem ska det bjudas på massa bilder, för jag tar med mig kameran och några olika objektiv. Love it!

Vill också berätta att jag klämde armen ordentligt idag i en maskin. Ska kolla upp imorgon vad som måste göras åt det. Men ni får ha det så bra alla sköna, och tänk på mig någon gång varje dag nästa vecka!

Kyss
/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar