fredag 17 augusti 2012

Come sail your ships around me..


Detta är en mycket speciell helg då det är första gången på 11månader som jag och Fredrik är ifrån varandra. Han har nämligen åkte hem till Skåne i helgen för att gå på ett bröllop. Så denna kväll känns lång!

Men imorgon ska Caiza bjuda mig på middag, så då ska jag hänga i Brunflo med henne och Kian.
Kommer blir jätte mysigt, ser fram emot det.
Under söndagen funderar jag på att åka hem till mamma och kolla om hon är en ägare till en större resväska än vad jag är. Så kan jag börja packa, bara för att jag är en sådan tönt!

Men nu ska jag nog ägna kvällen med min 70%chokladkaka som innehåller små bitar av apelsin och 8mile filmen. Någon som har sett den under dom senaste 8 åren? har inte jag iallafall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar