fredag 4 januari 2013

Året som vart..

2012 var året som jag och Fredrik flyttade ihop men jag kommer mest komma ihåg det som året vi åkte till Florida, där vi bodde i Fredriks föräldrars lägenhet. Vi besökte både Disneyland och Sea world i Orlando, tog en tripp till Miami och bodde på ocean drive. Åkte sedan vidare till Key west där vi bodde på det vackraste hotellet jag varit på. Simonton court, detta ställe är verkligen något jag rekommenderar till alla som funderar på att besöka Key west.
2012 var även året jag såg New york från flyget då vi flög ovanför det i ca 40minuter då vi skulle nödlanda med planet. Såg även eiffeltornet när vi landade fem timmar i paris, väldigt liten såklart men det räknas.

Jag och Fredrik har faktiskt en liten lista med ställen vi tänker resa till inom kort. Där bland står en weekend i Paris, Indien under färgfestivalen, Afrika för att uppleva safari, Kroatien för alla vackra stränder och fjordar och inte minst Thailand pga dess vackra natur. Detta är bara några få länder vi vill till, men vi kommer nog börja med en vecka i Egypten under februari/mars månad.

Önskar alla ett fantastiskt 2013..

2 kommentarer:

  1. Är så himla sugen på att resa! Högst på listan är pompeji och allt som hör därtill!

    SvaraRadera
  2. Följ med ut och res med oss då :)Det hade varit super kul

    SvaraRadera