onsdag 20 mars 2013

Follow Rafiki, he knows the way.


Medan Lejonkungen rullar i bakgrunden så tänkte jag uppdatera om vad jag sysslat med på senaste.

Jo det var nämligen som så att jag och Elin var ut på krogen för någon helg sedan, då något smart as bestämde sig för att sno min kuvert väska. Detta finner jag då väldigt underbart då både id, bank kort, mobil och husnycklar förvarades så smart där. Allt börjar iallafall att ordna upp sig och idag fick jag hem min nya mobil. Tre ord, jag är kär!

På fredag har jag och Fredrik tagit ledigt då Fredrik ska hämta något till bil i uppsala, så vi passar på att köra all in och tar en helg i Stockholm. Fredagkväll spenderar vi med Fredriks gamla sambo Nicklas och lördagen ser jag fram emot att träffa min syster och flasha med min fina mobil.

En sista sak innan jag avrundar är att jag snart kommer lägga ut någon bild på tatueringen, jag vet att några väntar på det.

1 kommentar:

  1. jaha men när kommer dessa bilder då?? Nog för att jag sett den lajv men vill friska upp minnet!

    SvaraRadera