torsdag 12 augusti 2010

Torsdag

Tänkte skriva en rad..

.. Men antar att mitt huvud är fylld av bassilurer som försämrar min tankeförmåga?!
Har iallafall fått ett skönt flyt i min hesa stämma, så jag tar tillfället i akt och sjunger med Jaqee..
Så klockrent att jag måste göra en snygg high five.

Förövrigt har jag märkt att man har allt mindre stunder för sig själv när man bor själv, sjukt?!
Så i helgen tar jag och bunkrar upp med chips, godis och ljus framför House och andra spännande filmer. Ska nog koppla in tvn också för att se vad som hänt där dom senaste 5 månaderna..
Rätt häftigt, jag har inte sett något på tv sen jag flyttat hit.. Men nu är jag riktigt sugen :)
Men tänk om det blir jobbigt att vara själv en hel helg?! Tänk om jag inte minns hur man gör.?
Schämsa bara

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar