fredag 26 november 2010

Fredag


Torsdag till Fredag..

Vet inte varför jag egentligen har ett sånt stort behov av att ge stora bokstäver till veckans alla dagar. Kanske av samma anledning till varför jag lätt blir beroende av Nezeril? Har jag en gång börjat kan jag inte slut, och aldrig blir snuvan bättre. Men efter sommaren 09 då jag doserat nässpray varje kväll i 7 månader och kom på mig själv med den fula vanan, gick jag till doktorn och fick en special spray som var grön och gjort på naturens alla under. Det tog emot.. Men efter 1-2 nätter utan luft och oavbrutet vaknande var snuvan borta. Och vart jag vill komma? jo, jag var sjuk i slutet av oktober och jag börja droga Nezeril igen, men inatt har jag gett mig fan på att sluta denna ovana igen, och kan lika gärna passa på att sätta små bokstäver på veckans alla dagar.

Bilden är från julmarknaden i Gamla stan*

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar