tisdag 2 november 2010

Onsdag

Serier..

Okej, min näst mest aktiva lista är den med serier.. Jag har ett ganska stort intresse när det kommer till att kolla på serier, och jag har alltid någon serie jag följer. Så här kommer min lista på serier jag sett under den tiden jag uppdaterat min lista, i ungefär den ordningen jag sett dom i. Men ska väl allt eftersom listan fylls på berätta mer om vad serierna handlar om, och varför jag tycker/om jag tycker att ni ska se dom, men nu får mina stjärnorna * visa hur mycket dom fånga mitt intresse.. Mycket nöje!

1. Buffy the vampire slayer **
2. Angel *
3. Charmed **
4. Ghost whisper **
5. Lost ***
6. Sex and the city ***
7. That 70's show ***
8. Simpsons ***
9. Desperate housewives ****
10. Family guy ***
11. Friends *****
12. Taken *
13. 4400 **
14. How i met your mother ****
15. Criminal minds *****
16. Ducktales **
17. Entourage ***
18. True blood ****
19. House ***
20. Ugly betty ***
21. Scrubs ***
22. Våra värsta år *

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar