måndag 17 september 2012

Pantis in fire..


Tänkte bara berätta att nu är det full rulle, mycket man ska hinna med när det börjar dra ihop sig.
Helgen har jag spenderat på jobbet och det kommer jag fortsätta med tills på fredag, men det finns så mycket mer man måste hinna. Så om någon timme ska jag åka och klippa mig, har faktiskt hår ner till armbågarna nu och jag har inga planer på att bli korthårig. Efter klippningen åker vi ut till Torvalla och käkar tårta hos Vickan som fyllde år igår. Morgondagen måste gå åt till lite packning, träning och ta det lugnt. Onsdagen tänker jag spendera på Hammarn och fira farmor som fyller 90år. Torsdag har jag tvätt tid, Fredag = chill, lämna bilen i loke och avsluta packning.

För på lördag åker jag i från piss regnet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar