torsdag 6 december 2012

Dance to the music..

Då Fredrik dragit iväg på en konsert med john duva så tänkte jag uppdatera om mitt nya Saknasol tema. Poängen med det är att när vi kommer till dom mörka och gråa dagarna här i vinter, så kan jag kolla på massor av härliga foton och minnen från olika soliga länder jag besökt. Så kanske man kan få arslet ur och resa lite oftare. Kul va?

Nåja, närmaste veckorna kommer bli riktigt roliga förstår ni, fullt upp. Tex imorgon ska jag och mamma på den årliga julmarknad på jamlti. I år ska vi även släpa med oss Fredrik som aldrig varit där, för att äta laxstut och lussebullar. På lördag är det kalas för min bror och mamma som fyller år, vi ska fira det i förskott då mamma och pappa flyr iväg till Afrika till veckan pga min kära mor fyller 50!
Resten av planera tar vi lite eftersom dom kommer..

/R


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar