söndag 2 december 2012

Fuck cancer..


En väldigt kär barndomsvän till mig är en av dom som har drabbats av cancer och hon har spenderat många år på sjukhuset sen vi var små, och nu har hon åkt in igen. Jag har länge funderat på vad jag kan göra för att hjälpa henne och andra som drabbats. Självklart finns barncancerfonden och Tobiasregistret men ikväll fick jag tips av Elin om en hemsida som riktar sig mer mot människor i vår ålder. Ungcancer/Ungcancershop, där har jag nu beställt två mössor till mig och Fredrik. Och eftersom jag vet att ni är några som läser min blogg tänkte jag sprida denna sida så gott jag kan..

Egentligen tycker jag att om man kan ska man vara givmild året runt, men som de flesta redan vet så är det ren jävla fakta att människan vill ge lite extra mycket runt jul. Så jag hoppas ni hittar något på denna sida som kan passa er eller kanske något att ge bort i julklapp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar