torsdag 16 maj 2013

Oh snap!

Ibland händer allt så fort.
Jag har under lång tid velat skaffa mig en katt, men då min sambo är olyckligtvis allergisk så har vi alltid sagt att vi väntar tills vi skaffat en tvåa. Då vi aldrig fått tag i någon tvåa så är det klart drömmen sakta men säkert rinner ut i sanden och sinar bort. Detta är något jag avskyr, så boom smack. Innan jag tänkt mig för har jag skickat iväg ett mail till en kvinna i Stockholm som har en sådan fin liten sibirisk kattflicka. Det ena leder till det andra och 40minuter efter att jag skickat iväg mitt mail, hör en kvinna av sig i stan och vill byta sin två med min etta.

Så ikväll efter jobbet blir det till att kolla in varandras lägenheter och bestämma om detta är något av intresse. Och inte nog med det, dagen efter att jag landar i Sverige igen har jag en träff med kattägaren
Hoppas nu att allt blir så perfekt som det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar