onsdag 3 mars 2010

Onsdag

Heads up young people

Ska gå till dagis och skämmas idag, ska lämna in lite papper och be om nya papper som jag tappat bort. P I N S A M T ! ! !
Får se hur det går, sen kanske jag får min lön någon gång :)

16.36
Det gick väldigt bra på dagiset. Dom gick och fixa nya papper och inga sura miner utbyttes.
Den här gången kände till och med vissa barn igen mig och kalla mig fröken trots att jag bara var där i några minuter. Har iallafall kommit hem och insåg att trots jag har så mycket tid att pyssla på här hemma städar jag nästan aldrig mitt rum, och jag tycker I N T E om att ha det stökigt!
Så jag tog tag i saken och börja städa..

/b

3 kommentarer:

  1. Tror jag skådar en Orb-tavla i hyllan! Måste göra fler grejer i den stilen.

    SvaraRadera
  2. Jo, det är en orb-tavla. ska rama in den någon gång så den får sitta på väggen. Gör fler åt mig :D

    SvaraRadera
  3. Nej det har jag inte råd med.

    SvaraRadera