söndag 14 mars 2010

Söndag

Suit up

Stan med Brittilicious i fredags, blev middag på ragnars och sen upp till Ylva. Efter många om och men bestämde jag mig för att stanna i stan under natten. Spela fia med knuff, sen promenerade vi till niklas, vidare till jonas och sen fick det bli krogen. Och för första gången på väldigt länge kom jag faktiskt in på G3, en nya stjärna har tänts. Sov 4 timmar den natten och klara av att hålla mig vaken hela lördagen. Mycket besviken på Melodifestivalen. kräver om röstning! Jag skulle skicka iväg Ola eller Fakir om vi skulle haft en chans i eurovision.
Puckade puckade svenskar.. Ni fattar ju ingenting.

Har börjat kollat på How i met you mother från ruta ett.
är på avsnitt 7 nu.

/b

2 kommentarer:

  1. Neh fan, inte Ola lr Fakir, vem som helst utom dom :D

    // Maruschka

    SvaraRadera
  2. Men skämtar du med mig! dom skulle haft en väldigt bra chans! ! !

    /b

    SvaraRadera