tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Maten är klar..

Jag kan gå med på att äta grytor med sönderkokt kött, så där så köttet bara rinner isär på tallriken bara man sneglar försiktigt på den. Det är fan inte gott, men jag kan gå med på det.
Något som inte går in i min mun är köttfärs! köttfärs, skinka och kassler är så fruktansvärt vidrigt kött. Ångerna från köttfärsen som tränger sig in i tapeterna och den där salta/rökta smaken från när kasslern nuddar tungspetsen får mig att må illa. Man försöker svälja trots att magen skriker stopp och magen vänder sig ut och in.

Näe, jag gör gröt istället!

/b

2 kommentarer:

  1. Haha älskar sånt kött! allt kött faktiskt... skaknar pizza med skinka ost och champinjoner, bara.

    SvaraRadera
  2. alltså, om du ska älska och sakna något kan du väl ta förnuftet till fånga och sakna fläskfile och oxefile,. Sen skinka på pizza går bra om det är små strimlor! för dom smakar inget! :)

    SvaraRadera