fredag 7 maj 2010

Fredag

14768

Fick till internet i lägenheten i går. Så det är skönt att ha kontakt med världen igen. Upptäckte dock att det bara är repriser nu på halv åtta hos mig. så de var en besvikelse! Men en liten snabb genomgång nu då :
Igår när jag jobba glömde jag ipoden hemma, så jag började räkna alla trappsteg jag gick. dock blev det så mycket siffror att hålla reda på att jag glömde bort. Men idag när jag kom på jobbet fick jag en stegräknare av Bendigt, hon jag jobbar med. Och från att jag kom på jobbet till att jag kom hem vid 5 hade jag gått 14768 steg och jag skulle gissa på att ca 1000 av dom är trappsteg! Inte illa..
Så efter en fruktansvärt jobbig och stressig vecka bestämde jag mig för att sitta i soffan och kolla på Avatar.. :) Hängde upp lite klänningar i garderoben också. Men nu ska jag lägga mig ner och troligen kommer jag somna rätt fort tyvär.
Men imorgon blir det Dvärsett med grillning, sprit och massa grymt folk!
Och har du läst allt det här så Tack för din tid

/b

1 kommentar:

  1. good work(out)! mys i dvärsett lät sjukt nice, hälsa homies.

    SvaraRadera