söndag 23 maj 2010

Söndag


Eftersom det regnar..

Så passar jag på att uppdatera.
Hade en underbart bra Fredag, med många händelser..
Satt ute i fin vädret. Gick ner till Jonas och Sandra rätt tidigt. Vid ca 02.00 vill G hem och sova. Följer med folk till bussen, slutar med att jag står själv med O! Träffa gamla kastalare på vägen hem. Sov nästan hela Lördagen. Och min vakna tid kolla jag på massa film. Så idag vakna jag riktigt utvilad, så jag och Camilla gick på Willys. så nu är både kyl och frys full igen för några veckor framöver. Klockrent.. Nu håller jag på att marinerar köttet och hoppas på att få äta snart..

/b

2 kommentarer:

  1. svar: menar du alltså BU år melonskorna? ^^ Invigning lät mysigt.

    SvaraRadera
  2. Bu åt melonskor :) fast såna är alltid bra att ha iallafall..
    Ja, det var mysigt, när kommer du hem?

    /b

    SvaraRadera