söndag 30 maj 2010

Söndag

Schysst helg

Vart en väldigt kul helg. Fredagen bestämde jag mig i sista stund för att följa med hem till Martin trots att jag nästan somna efter jobbet. Men blev tidig hemgång. På lördagen kom Viktoria och drack rosa pantern, drog till ThomasA på fest där jag lärde mig ett nytt drick spel.
Vicke gick och sov vid kl 1, men jag var pepp och drog ner på G3 till Thomas och Jonte. Efter krogen stängt och dom tog bussen hem var jag tvungen att kissa, så jag och en främmande tjej på Sibylla smet in på toan, där vi blev instängda i 20 minuter :D När vi väl kom ut skulle vi åt samma håll så fick sällskap nästan hela vägen hem. Ingen aning om vad hon hette! Idag har jag vart ut och gått några timmar i solen. Så skönt! Nu ska jag se om jag ska ändra lite på bloggen.

/b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar