söndag 5 juni 2011

Just one smile and you got me feeling great..


Rebecka, 20 - Mamma vet du vad? jag har inte fått en glass på heeeeela dan!

Har fått frågor om min föräldrar är skilda eftersom jag tydligen bara säger saker som "hem till mamma, mammas katter, mamma si och mamma så, mamma mamma mamma". Men så är inte fallet! Det är nog bara det att jag alltid varit en riktigt stor mamma gris, även om jag alltid håller med pappa i diskussioner. Så svaret är nej, min mamma och pappa bor fortfarande ihop och lever lyckliga i alla sina dagar, hoppas jag. Sitter nu och väntar på att de ska plocka upp mig på väg hem från stugan. Så ska jag spendera dagen hemma hos dem. Sola och grilla, ska försöka tigga åt mig en glass också om vi stannar och handlar i Brunflo

I feel something inside like butterflies, The colors fill my rainbow skies

Sara schiralli - paranoid

/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar