måndag 20 juni 2011

Umami..

Lite mer om helgen kanske?!
På fredagen åkte jag som sagt till Brunflovägen där jag och Malin blev bjuden på taco hos Isa och Andrea.. När det var dags att röra sig lyckades Isa och Andrea dra med mig på Marite, vilket jag var väldigt skeptiskt till. Men det var bara att köra.Efter korgen fick jag skjuts över bron med någos bekanta. Gick hem, kissade och sen drog jag ut igen och mötte upp Måns som bjöd på cheesburgare. Fick han att ta ett natt bad under den rosa himlen och sen gick jag hem och sov.


Lördagen spenderades hemma hos mig med Dahl så bra, lillanders, Emil och Helge. Tog taxi till G3, fyllekäk på Mårtensgrill och sen blev det hemgång, denna dag under en gul/orange himmel.


Nu har Marielle landat i Östersund och hon, Petter, Linus, Agge och Tobbe lär väl vara på väg hit snart.

Får se om det blir mer nattbad ikväll..

Bara att korka upp igen..


/R



2 kommentarer: