måndag 23 maj 2011

Oh lord..

Du vet dom där blommorna du gav mig?
Jag tyckte om dom ja!

Var ledig idag, men vaknade rätt tidigt ändå. Kan börja med att berätta att jag mådde så illa av pizzan att jag var tvungen att spy upp den under natten. Mådde ganska okej när jag vaknade med jag bestämde mig för att det inte blir någon mer pizza för min del!

Vid 12.30 mötte jag upp mamma för att fixa pass inför resan, gick galant förutom att man kan inte få en snygg signatur på sånt där. Bläh!!!
När hon åkte tillbaka till jobbet drog jag med mig Petter för att kolla på soffor, hittade inget som kändes värt priset. Menar, jag får en 3its soffa för samma pris för en 8sits, urk!
Nu sitter jag iallafall ute på balkongen efter några timmars solning och konstaterar för mig själv att jag har varit ute och gått ungefär 3-4 timmar om dagen den senaste veckan. Skönt!

/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar